Спальня:

Площадь номера:

Включено

    Не включено

      • * Дополнительные услуги, не включенные в цену

      Отзывы о HOSTEL 3*

        CL  calle pozo  4, 28012  Madrid, Мадрид, испанияОткрыть картуCLcalle pozo, 4, мадрид, 28012, испания Latitude: 40.416264; Longitude: -3.701389
      вернуться к информации об отеле
      40.416264-3.701389
      El Pasaje Hostal
      Баллы2,9/5из 3 
      • Номер
         
        2,7 / 5
      • Оборудование
         
        2,7 / 5
      • Чистота
         
        4,0 / 5
      • Качество питания
         
        3,0 / 5
      • Профессионализм персонала
         
        2,7 / 5
      • Цена/Качество
         
        2,7 / 5
      100% реальные комментарии
      Реальные отзывы реальных клиентов

      (*) Дополнительные услуги, не включенные в цену.

      Лицензия: B84363704

      2 отзывов о El Pasaje Hostal

      Упорядочить по
      • El Pasaje Hostal2,7/5

        Со своей парой

        ORIANE Опубликовано  2018-05-31Комментарий на Français

        Положительный комментарий

        -chambre assez propre

        Отрицательный комментарий

        nous avons été relogés dans un autre hotel suite a des problèmes d'électricité qui s'est avéré trés bruyant impossible de dormir

      • El Pasaje Hostal2,4/5

        С друзьями

        Anónimo Опубликовано  2015-11-05Комментарий на Português

        Положительный комментарий

        The single positive comment has to do with the hotel's location. It is very central, close to "Puerta del Sol".

        Отрицательный комментарий

        The hotel did not book one room with two beds, as I had clearly requested, and offered an unfair solution to solve the problem. In the end of the two nights, I lost money with this hotel and unfortunately I realised that the people who work there is not enough trained and prepared to face this sort of situations. Honestly I do not recommend this hotel to anyone, but if there is no alternatives nearby, please be carefull with your special requests (check all of them before paying your bill) and do not expect big simpathy from the hotel's team.